W sprawie studyów lekarskich_3

Media

Part of Propozycja planu studiów lekarskich - „Sprawa reformy studyów lekarskich”, 1896 r.

Strona 24 „Sprawy reformy studyów lekarskich” z 1896 r. zawiera kontynuację tabeli ze strony 22 i 23. W tej części tabeli został przedstawiony plan nauczania akademickiego medycznego w języku polskim, obejmującym ostatnie semestry od VII do X. Zawiera tabelę z wykazem kursów, godzinami wykładów i ćwiczeń praktycznych oraz tekst opisujący zasady egzaminowania po ukończeniu dziesięciu semestrów. Dokument ma charakter akademicki i dotyczy organizacji studiów medycznych. Na końcu strony znajduje się tekst informujący, że egzaminy końcowe powinny odbywać się po ukończeniu dziesięciu semestrów. Proponuje się zachowanie obecnego porządku egzaminów z wyjątkiem zniesienia podziału na egzaminy teoretyczne i praktyczne z tego samego przedmiotu, dodania egzaminów z nowych przedmiotów oraz rezygnacji z egzaminów z chemii i fizyki w pierwszym półroczu.
Tytuł
W sprawie studyów lekarskich_3
Strona 24 „Sprawy reformy studyów lekarskich” z 1896 r. zawiera kontynuację tabeli ze strony 22 i 23. W tej części tabeli został przedstawiony plan nauczania akademickiego medycznego w języku polskim, obejmującym ostatnie semestry od VII do X. Zawiera tabelę z wykazem kursów, godzinami wykładów i ćwiczeń praktycznych oraz tekst opisujący zasady egzaminowania po ukończeniu dziesięciu semestrów. Dokument ma charakter akademicki i dotyczy organizacji studiów medycznych. Na końcu strony znajduje się tekst informujący, że egzaminy końcowe powinny odbywać się po ukończeniu dziesięciu semestrów. Proponuje się zachowanie obecnego porządku egzaminów z wyjątkiem zniesienia podziału na egzaminy teoretyczne i praktyczne z tego samego przedmiotu, dodania egzaminów z nowych przedmiotów oraz rezygnacji z egzaminów z chemii i fizyki w pierwszym półroczu.
Strona 24 „Sprawy reformy studyów lekarskich” z 1896 r. zawiera kontynuację tabeli ze strony 22 i 23. W tej części tabeli został przedstawiony plan nauczania akademickiego medycznego w języku polskim, obejmującym ostatnie semestry od VII do X. Zawiera tabelę z wykazem kursów, godzinami wykładów i ćwiczeń praktycznych oraz tekst opisujący zasady egzaminowania po ukończeniu dziesięciu semestrów. Dokument ma charakter akademicki i dotyczy organizacji studiów medycznych. Na końcu strony znajduje się tekst informujący, że egzaminy końcowe powinny odbywać się po ukończeniu dziesięciu semestrów. Proponuje się zachowanie obecnego porządku egzaminów z wyjątkiem zniesienia podziału na egzaminy teoretyczne i praktyczne z tego samego przedmiotu, dodania egzaminów z nowych przedmiotów oraz rezygnacji z egzaminów z chemii i fizyki w pierwszym półroczu.
Strona 24 „Sprawy reformy studyów lekarskich” z 1896 r. zawiera kontynuację tabeli ze strony 22 i 23. W tej części tabeli został przedstawiony plan nauczania akademickiego medycznego w języku polskim, obejmującym ostatnie semestry od VII do X. Zawiera tabelę z wykazem kursów, godzinami wykładów i ćwiczeń praktycznych oraz tekst opisujący zasady egzaminowania po ukończeniu dziesięciu semestrów. Dokument ma charakter akademicki i dotyczy organizacji studiów medycznych. Na końcu strony znajduje się tekst informujący, że egzaminy końcowe powinny odbywać się po ukończeniu dziesięciu semestrów. Proponuje się zachowanie obecnego porządku egzaminów z wyjątkiem zniesienia podziału na egzaminy teoretyczne i praktyczne z tego samego przedmiotu, dodania egzaminów z nowych przedmiotów oraz rezygnacji z egzaminów z chemii i fizyki w pierwszym półroczu.

Position: 1 (1 views)